Mucizem_21 30 haftalık hamileyim doğum korkusu erkenden sardı😀 Herşey yolunda olursa hangi doğumu önerirsiniz? Kimisi suni sancı, kimisi tam sezeryan , kimisi yarı anestezi gibi gibi seyler söylüyorlar. Sizden ricam açıklamasıyla birlikte doğumlar hakkında bilgi verir misiniz?
Zehesila41 Mucizem_21 suan 2. Bebeğime hamileyim 31+ 2 deyim ve ilki gibi yine normal Doğumu istiyorum evet sancı anı Doğum anı anlatılmaz bşy ama sonrası çok güzel o yüzden tavsiyem normal doğumdur ☺️