MssKrks aynı lekelenmeyi bende yaşadım ilk zamanlarda ama doktorum acile gitmemi ve proluton depot vurdurmamı söyledi ve oksapar-coraspin e devam etmem gerektiğini söyledi. Sürekli evde dinlenerek kanama alanlarını atlattık çok şükür. Doktoruna danışarak bi acile gidebilirsin bence, çok geçmiş olsun