Burcuerden
Ben tüp bebekle hamile kaldım baştan beri kullaniyorum.
Başta rahim kalinlaşsin diye,şimdide günde 3 e çıkardı açıklık başlamış ikiz gebeyim o yüzden rahimde yumuşama falan olmasın diye sanırım
Kanamanız falan olmusmuydu önlem amaçlı da yazmış olabilir