Alpi Kızlar sancım var sabahtan beri ama nişan ve su gelmedi. Nişan gelmesi mutlaka olmalı mı? Nişanı gelmeden doğuran olur mu?
Nur___ Alpi bugün bunu soranlar oldu canım, yazılanlara göre oluyormuş ama yaşamadım bekliyorum bende dört gözle
Zeyzey77 Alpi tabi ki canım kiminde doğum sancı ile başlar nişan olmadan . Kiminde Nisan ve su gelerek başlar . Hiç belli olmaz . Kiminde de sancı ve su olmadan muayeneye diye gider. Doktor açılma var yatış veriyorum der 😁