Duygu_demircicek86 Kizlar merhaba, suan 10. Haftamdayim ve sag gogsumde acayip bir aci hissediorum ucu yara olmus varmi ole olaniniz. Nasil gecicek bu bsy dokunduramiorum
Esraozturk92 Duygu_demircicek86 göğüs ucu kremine hamilelikte başlayın diyorlar zaten cnm ama bu kadar erken duymamıştım ona baslayabilirsin veya kantaron yağı zeytinyagi olabilir
Omerinzevcesi Benimde öyle bende 11. Haftadayım artık sürekli göğüs ucum yara oluyor çatlıyor pul pul dökülüyor ben vazelin kullanıyorum daha yağlı bir yapısı olduğu için