Mrvpltt Canım neredeyse 22 haftalık hamileyim ve hala maalesef Zofer almadığım müddetçe kusuyorum.Doktor gerekirse hamilelik sonuna kadar kullanacaksın dedi.Bu ilaçlar kana karışmıyor.Midede çözünüyor.Rahat ol .Kullanabilirsin.Yakın çevremde Kadın doğumcudan , onkoloji uzamanına kadar arkadaşlarım var.Korkma ne sana ne de bebeğine zarar vermez.