sndsk İlk hamileligim daha 12 haftalık hamileyim ve karnım 5 aylık hamile karnı gibi duruyor bu normal mi çok büyük gözüküyor 😭😭
Nur___ sndsk kilolu yada zayıf olmana göre değişmekle birlikte, gaz oluyor genelde o haftada bariz büyüme olmaz pek
Jasminjas Ben de 16 haftalık hamileyim bende de sürekli o şişkinlik oluyo çünkü bağırsak hareketler progesterondan dolayı yavaşlıyor o da şişkinlik yapıyo
Buketttt Benimde 4 buçuk ay olacak karnım yebi cıktı daha bugün hamile pantolonu aldim kendime 🤭 Eskiler vardir ya derler iç karnın geniş mis doğumdan sonra göbek kalmaz felan dediklerinde acayip motive oluyorum 😂😂💃