Beyzanur123 Hayırlı Akşamlar güzel anneler. Ben 17 haftalik hamileyim benden ara sıra kahverengi leke geliyor iç camasirimda oluyor bazen. Sizce normal mi neden ? Teşekkür ederim cevaplarınız için şimdiden
Ssalihatopcu Beyzanur123 hamileliğin ilk ve son ayında normal diye biliyorum ama sen ortasindasin bilemedim canım. Ilk ayda yerleşme kanaması oluyor son ayda dogum habercisi. Bence doktora danışın
Beyzanur123 Ssalihatopcu ben de bilemedim ama sürekli oluyor çok yoğun değil çok az az oluyor neden bilmiyorum
Senel15 Normalmiş canım benüm hamileliğin başından beri oluyo en son kontrolde tekrar sordum doktora hormonlarfan kaynaklı dedi kahverengi leke olması cok normal dedi şimdi 29 haftalığım hala oluyo o yüzden dert etme agrın sızın yoksa
Beyzanur123 Senel15 anladım canım çok yoğun değil ama oluyor ben de korktum inşallah kötü bişey degildir ama hamileliğin başından beri ara sıra oluyor. Afedersin sadece iç camasina geliyor onun dışında gelmiyor sürekli kontrol ediyorum ama bilemedim
Zulus_58 Benim 12. Haftada geldi canım Protestan kullandım 21 haftamda bıraktım tekrar geldi devam ettim ilaca 26. Haftada bıraktım daha da lekem olmadı şuan 32. Haftadayım bir doktoruna danış istersen düşük tehliken olabilir kaç aylık olursa olsun risk var sonuçta
Beyzanur123 Zulus_58 anladım canım valla bilmiyorum ben doktor a sormadım ama düşügü bilemem dedi dikkat et dedi ama lekeyi hiç sormadim
duyguyilmaz Ara sira oluyo ve doktorunuza sormadiniz mi cidden😞Belki dusuk tehlikeniz var ve pembelesecek riske atmayin lutfen.
Beyzanur123 duyguyilmaz canım sancim olmadığı için doktor a sormadım birde çok yoğun değil oyüzden sormadim zaten ne sorsam doktor normal diyor