Mervesila35 Seyda- valla hemşire bende hep sağ tarafta ve alt tarafta hissediyorum aynı haftadayız bence normaldir ya
Gizoo Seyda- ayakları o taraftaysa öyle olabilir. Bende 38 deyim ayakları sağda o taraftaki hareketleri daha güçlü oluyor.
Gizoo Seyda- başı aşağıdaysa zaten doğru pozisyondadır ve muhtemelen bükülüp yarım ay gibi duruyordur o yüzden tek tarafta hissediyorsundur. Hareketliyse sorun olmaz o her türlü pozisyona girer ☺️