masal6604 Gebeyim doktor randevum Çarşamba ama önce kırmızı Sonra kahverengi lekelenmeli kanamam geldi Acile gittim kese gözüküyor bebeği göremediler betahcg 10.000 olmuş yerleşme kanaması olabilir dedi ama korkuyorum var mı böyle durum yaşayanlar
NaimeYilmaz masal6604 5.haftalarda oldu ama pembe gibi silince anlasılcak kdar doktorum yerlesme kanaması yasıcaksın dedıgı ıcın gıtmedm hastaneye gene siz içinize sınmezse yarın bı muayne olun
Reyhananne Korkmayın eger kırmızı ve sancılı degılse benım onuncu haftaya kadar kahve rengı ve pempe lekelenme oldu sonra bırden kesıldı onlar olur sadece dınlen uzan.
masal6604 Çok teşekkür ederim ağrım yok çok şükür inşallah sorunsuz atlatırım bu zamanı içimi rahatlattınız Allah razı olsun sağlıkla kucağınıza Alın inşallah bebeğinizi
masal6604 NaimeYilmaz muayene oldum biraz önce acildeydim hamileliğim Yen’i zaten kese gözüktü bebeği göremediler Yani onun İçin yerleşme kanaması büyük olasılık dendi
NaimeYilmaz masal6604 pardon ben bosuna gıtmıyım bebegı gormezler anladım. Onlar bi kanama alanı olsaydı dusuk onleyıcı ılac yazarlardı sıze demekkı kanama alanı olusmamıs e halıyle sebebı olmaynca öle demıslerdır hıc panık yapmayn bebegı gormek ıcın yakında gıdıceksnz nasılsa
masal6604 NaimeYilmaz nasipse Çarşamba günü gidicem hafif oluyor arada inşalalh bir şey yoktur çok teşekkür ederim 😘