ttugg benim yedinci haftada ve 11-12. Haftalarda kanamam oldu. 11. Haftada başlayan üç-dört gün kadar sürdü ve taze yani aktif kanamaydı. Henüz plasentam aşağıda olduğu için olmuş kanamam. Bu süreçte sürekli koyu- açık kahve ve pembe lekelenmelerim de oldu. iğne ve progestan kullandım uzunca bi süre. Progestanı günde üç kere kullandım. Bol bol uzandım dinlendim. 14. Haftada tamamen durdu kanamalarım. Şimdi 22 olduk☺️ Sakın canınıZı sıkmayın stres size şimdi daha kötü gelir. ben bebeğime bişey olmayacakmış gibi hissettim hep, sağlıklı olduğunu hissediyordum. Bence siz de hislerinize güvenin. Umarım sizin de hiç bir probleminiz yoktur ve çok sağlıklısınızdır🙏🏻