alchn 30+5im. 2 gündür aynı durumdayım, şu an ağlıyorum artık. Su içsem kaynıyor. Yarım çay bardağı suyun içine karbonat karıştırıp içiyorum biraz rahatlatıyor ama hemen geri geliyor. Gaviscon hiçbir işe yaramıyor. Soda içiyorum yarım saat sonra geri başlıyor. Yemek yemekten, su içmekten soğudum.