tubaemrah45 Kızlar normal doğuma gıderken ne giydiniz ?hastane mı verıyor önlük tarzı birşey yoksa sız kendınız eteklı gecelıkle mı gıdıyorsunuz? ☺️
Lindam tubaemrah45 bende merak ediyordum Zeyzey77 Peki Hastahane çıkışı için giysi koymuş muydunuz çantanıza
Zeyzey77 Doğuma giderken sabahın 6 bucugunda elime ne geldiyse onu giydim 😂😂😂 hastanede önlük veriyolar onu giyiyorsun ☺️
Zeyzey77 Lindam tabi ki canım. Doğumdan sonra kendi pijamalarımı giydim ben . Bebeğe kendime hatta refakatçi için bile terlik çorap eşofman tişört filan aldım yanıma
Lindam Zeyzey77 Benim merak ettiğim pijamayla mı günlük kıyafetlerle mi gidiyor eve. yani hastahaneden çıkarken. Ben 2 tane oğlana takımı koydum çantama ama ekstra günlük kıyafet koymam gerekir mi
Gulfem07 Lindam bugün yakın arkadaşlarımla görüştüm hepside aynı şeyi söyledi 2 tane pijama almış alt arkadaşım 2 tane altlı üstlü eşofman almış rahatına düşkündür:)bende öyle yapicam elbiseye falan gerek yokmuş
duyguyilmaz Valizinizi hazirlarken doguma giderken giyeceginiz kiyafeti de askiyla hazir bulundurun. Panik olursaniz ne giyyim diye dusunmezsiniz:) Cikis icinde sezaryen olma ihtimaline karsi elbise, corap koyun.
Kakashi Bence kesinlikle düğmeli pijama takımı al , emzirirken büyük rahatlık , hastanenin verdiğini beğenmedim ben Şu tarz dugmeli olsun , üstten 2-3 düğme yetmiyor https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic5dbf287204aed489483467