Öncelikle modeli belirleyin , sonra marka
Biz travel sistem aldık, pusetini araba içine koyunca geriye isklet kaldigi için az yer kaplıyordu , ilk 1 sene çok kullanışlı ama sonrasında pusetten sepete geçtik ve çok yer kaplamaya başladı , çünkü sepeti de bagaja koymak zorundaydık
Baston aldık sonrasinda , hiç kullanışlı değil , tam yatmıyordu , çocuk uyuyunca rahat değildi
En sonunda Kraft Flex kabin modelini aldık , keşke en başta bunu alsaydık , hem kullanımı çok rahat , hem şık, hemde çok çok az yer kaplıyor
Bu araba :
https://www.linkpicture.com/view.php?img=LPic5dbf26dcb520f1089211982