Tontiasya Ebru9360 evet canım olabiliyor bende sordum doktoruma kramp sancı ağrı normal , Kanama olmadığı sürece bunları normal kabul ediyoruz dedi
Ebru9360 Tontiasya cok tesekkur ederim cnm icimi rahtlattin ins en yakin zamanda bebegimn hareketlernide hissederim🤲🏻
BeybininAnasi Ebru9360 çok ayakta kaldığım zaman kasıklarım, kalçam falan ağrıyor. Kas ağrılarım da sık. Ama tuvalete çıkabildiğim sürece karın ağrım olmuyor
Ebru9360 BeybininAnasi bende ara ara adet agrisi gibi ağrılar oluyoda acaba herkesdemi var bendemi sıkıntı var die merk.ettim normalmidir acaba kontrolumede daha var