Kevser_29 Merhabalar 35 haftalik hamileyim bu ara şu süte katılan nesquik var ya ona sarmış durumdayım hemen hemen her gün yapıp yiyorum zararlımıdır ki 😐😐
Sghslove Kevser_29 katkı maddeleri ve şeker var tabi çok sağlıklı değil ama bende bu ara çikolataya kakaolu fındık kremasına taktım valla bir şey olmaz inşallah 😏
Hll Kevser_29 bende aynym🤦🏼♀️Oglumla oturup karşlklı yiyoruz😁aksine cok faydalı diye yaziyor üzerinde cocuklara ama bilmiyorum ki😊
Sghslove Kevser_29 bende 34+4üm normalde kendimi tutabiliyorduk son 2-3 haftadır böyle çikolata filan dayanamaz oldum nolacak böyle diyorum
Kevser_29 Sghslove aynen en basından beri ekşi seyler yedim ama şu son haftalarimda hep tatlı istiyorum bu arada cinsiyeti kız sizin ki ne :)