ESMERKADIN Deletedmom2224 küvezde kaldığı için o kısmı bilmiyorum verip geri mi doğum kilosuna mı ulaştı
Deletedmom2224 ESMERKADIN kesinlikle vermiştir çünkü mutlaka o suyun sisligiyle veriyorlar 200 300 gr
ESMERKADIN tugbadm bir nedeni yok evde suyum gelmeye başladı hastahaneye gittik doğum başladı dediler
tugbadm ESMERKADIN anladım canım erken doğacak gibi hissediyorum ben kendimi acaba sende belirtiler varmıydı merak ettim
ESMERKADIN Deletedmom2224 öyledir büyük ihtimal bir ay aşısında kilo almıştır demi daha haftaya pazartesi çok merak ediyoruum
Deletedmom2224 ESMERKADIN almıştır mutlaka merak etmeyin 😊 sağlıklı uzun bir ömrü olsun inşallah 🤲🏻 💕
tugbadm ESMERKADIN bende iki güne bir ishal oluyorum da korkuyorum belirtimi acaba diye neyse hayırlısı olsun bakalım
ESMERKADIN tugbadm temkinli olmanızda yarar var iyi takip sizdeki değişikleri olabilirde olmayabilirde
tugbadm ESMERKADIN bugün de gün boyu ishaldim ara sıra kasılma dışında bişey Yok takip ediyorum bakalım kendimi
_tugce ESMERKADIN canım Allah analı babalı büyütsün inşallah birşey sormak istiyorum küveze sadece tedbir amaçlı mı alındı solunum vs bir sağlık sorunu var mıydı? bende bugün 35+6 yım kasılmalarım var her an doğum bekleniyor o yüzden sordum
Sltnzlm ESMERKADIN Canım ben de 34+6 haftalık doğum yaptım 19 günlük olduk bugün 2365 doğdu şişi inince 2200 e kadar indi cuma günü kontrole gitmiştik 2630 olmuş. Sıkma canını normal. Kızımda doğumdan sonra 200gr düşmüştü kilosundan