Tubitupp bugun doğum yapalı 9 gun oldu. Silverette almıştım. Hiç çıkarmadan kullanıyorum. Hatta yanına ilave lansinoh, purelan gibi kremleri de kullanıyorum. Ama ne yaparsam yapayım yaradan kurtulamadım. İlk doğumumda 5 ay boyunca göğüslerimin yarası geçmemişti. Ne denediysem fayda etmemişti. 5 ay boyunca kan akarak tepine tepine, ağlaya ağlaya emzirmiştim. O yuzden bu 2. Hamileliğimde gümüş kapakları duydum ve hemen en iyisi hangisiyse onu alacaktım. Çünkü riske atamazdım. Ama gumuş kapağa ragmen yara oldum. Fakat ilk bebeğimdeki kadar yaram aşırı olmadı. Hafif biraz. Ben yine gümüş kapakların işe yaradığını düşünüyorum. Benim tenim çok hassas sanırım ancak bu kadar etki ediyor bana. Çünkü İbrahim saraçoğlunun tavsiye ettiği, kesin çözüm dediği karabaşotunu da denedim. O da tamamen geçirmedi. Siz yine de riske atmayın alın.