Oguzaysel bende 28+0 im☺️bugüne kadar herşey yolunda gitti çok şükür ufak tefek ağrı sızı dışında ama göbeğim küçük olmasına rağmen aşağı egilemiyorum artık zorlanıyorum karnım çok toplanıyor ama normal dedi doktorum, 6 kilo aldım, hazırlıklarımız tamam yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlamam kaldı geriye ve zamanında hayırlısıyla gelsin canım oğlum💙👶🏻