Fatma92naz tam 39. Haftayı tamamlayıp 40.Haftadan gün aldığım ilk gün yaptım suya ne okuduğumu hatırlamıyorum sma internet den bakıp okumuştum sonra otu içine koydum yarım çay bardağı içtim bınu sabah namazdan sonra yaptım o günün gecesi saat ikide ani bi sancıyla hastaneye gittim iki saatte Doğum yaptım şükürler olsun bu gebeliliğimde de inşaallah böyle yapcam ama doğumdan sonra mutlaka Sudan çıkarın ben ilk kızımda da yaptım Sudan çıkarmayı unuttuk rahmim toparlanmadı bi türlü ikinci bi operasyon geçirmek zorunda kaldım yani Doğum çantanızda olursa sıkıntı olmaz bi iznillah