Ne kadar meraklıymışsınız hayatın gerçeklerinden kaçmaya. Hep mi güzel geçecek bu doğumlar. Kadın yaşadıklarını açık açık anlatmış. Gereksiz yere sorun çıkarıyorsunuz... Okuduk ne oldu ? sanki hiç mi duymadık ağrıları olup günlerce geçmeyenleri. Bir kere de siz pozitif olun, herşeyi karşı taraftan beklemeyin...😠