Nevinnn Kavakyellerihercai canım görkem efe benim aklımdaydı bide asil ismini çok beğendim dün gördüm fikir olur
Fatoaras Kavakyellerihercai büyük oğlum Çağan Aras ♥️ İkincide erkek 🤰🏼Nasip olursa Kıvanç Ediz ♥️ Koyacağız ☺️
Ozgearslnn Kavakyellerihercai İlk oğlumun adı Ömer Ege, şuan ikinciyi bekliyoruz onuda Yusuf yada Yusuf Efe koymayı düşünüyoruz
Szeys Bide bi yerde okumuştum aklınızda olsun sizin de. İki isim koyuyosunuz ya mesela nüfus cüzdanına da öyle yazdırıyosunuz. Üçüncü bi isim daha koyabilirsiniz onu da sadece anne baba bilir mesela. Bunun amacı da şu herhangi büyüdür muskadır öyle şeylere karşı tam ismi bilinmediği için yapamıyolar. Bi düşünün derim😊