Muazveannesi ne mutlu size rabbşm evladınıza sağlık uzun ömür versin 🥰 darısı başıma 😍
Benim sormak istediğim birler var ben ilk doğumumu özelde yaptım orda lavma yapmışlardı ama suan 2. Gebeliğim devlet hastanesinde yapacağım ve lavma yapmadıklarını söylüyor devlet hastanesinde Doğum yapan Yakınlarım size yaptılar mı acaba ben çok çekiniyorum ya ıkınma anından 😂hatta ilk doğumumda lavma yapmalarına rağmen ıkınmıykrdum doktorum hemen anladı rahat ol dedi biz alışkınız dedi sen onu düşünme dedi zaten bşyde gelmemişti ama bunda çekiniyorum ya 🙈varsa devlette Doğum yapmışlar bilgi verirmisiniz