Ezel1323
17eylül sabah 4buçukta uyandım sancıyla. Bi süre dayanırım dedim sonra annemi uyandırdım. 5dk da bir geliyordu. Duşa girdim bi süre çok rahatlatıyor gerçekten insan çıkmak istemiyor. Neyse doktorumu aradım sancım var geliyim bakın diye. Öğleden sonra gittim doktora bir cm açıklık var dedi doğum başlamış istersen yatışını yapym şimdi dedi. O kadar sancıya sadece bir cm açıklık mı diye şok oldum. Neyse bu arada doğum için annemin yanına gelmiştim eşimde izin almıştı o gün yoldaydı ona söyleyemedim hız yapar diye. Arayıp konuştuğumuzda sancı dk sına göre ayarlıyordum kendimi 5 dk konuşup kapatıyodm 😅 neyse dedim doktora eşim akşam gelecek o zaman geliym hemde evde sancıyı çekmek daha iyi ve iyi ki de evde çekmişim. Akşam 8 gibi nişanım geldi dedim yok daha dayanamıycam ben gidelim hastaneye eşimde ses tonumdan anladı artık neyse yaklaşmış zaten. Biz hastaneye giderken o da kapının önüne gelmiş resmen babasını bekledi oğlum :) acile gittik ordan damar yolu açtılar sonra birden suyum geldi. Odaya aldılar giydirdiler ordan doğumhanye 5 cm açıklığım vardı epidural yaptırdım o kadar rahatlıyorsun ki iyi ki var epidural :) epiduraldan sonra uyuyacaktım nerdeyse. Bir saat falan oldu baktılar tam açıklık doğum gerçekleşti sonra. Dikiş atarken uyuttular zaten. İlk bir hafta oturmada zorlandım ve 4 gün sütüm gelmedi. Ama sonra düzene girdi her şey.. benim doğum hikayem de böyle işte yazayım dedim bende :) sorularınız varsa cevaplayayım kızlar