20182019 Bugun kizlar cogu herseyi hallettim az zıbıni vardi aldm agiz mendili felan kendme pijama terlk hepsni aldım altını temizlemek icin temizleme pamugu aldm ilk zamanlar islak mendille pisik oluyrlar ve park yatak hersyi aldm emzgide biran önce dogsa bari 38 benim dogum az kaldi 33+4 teyim beklyrm😊
Fatmanzmgl 20182019 bnde 33+6yim. Pisik kremi islk mendil bez bunlro aldm dgerlri yikandi ütülendi çok şükür yarin kontrolümz var bakalim
Pavlov 20182019 bende 33+3 bugün. Çoğu şeyini aldım ama beşik için kararsızım sadece. Büyüdükçe hareketleri azalıyor yer daraldıgı için diyorlar canım. Endişelenme bence günde 10 kez hareket ediyorsa normalmiş
Sedahatun 20182019 Bizim de her şeyi tamam çok şükür 🙏🏻 33+3üz. Normal doğum bekliyoruz bakalım ne zaman gelcek bebiş
Edaaks 20182019 bende bugün ütülerini bitirdim hepsinin ama bende bittim 😂 şampuan alıcam,pişik kremi,temizleme pamuğu eksiklerim. Kendim için emzirme sütyeni aldım gecelik takımı da aldım başka ne alıcam bilmiyorum.
20182019 Fatmanzmgl kizimda var onda pisik kremi varda bir tane daha alcm e bebekten bugn temizleme pamugu 3 paket aldm😄 kizimda pisik olmstu blmedgmden deneymliym bu sefer bez internttn solicm eslerle alsveris yapilmyrda😒😒
20182019 Pavlov normalde hiperaktfti cnm azalnca sasrdm yani erken dogm olmasndan korkyrm cnm gecen sene sezaryn oldm o yuzden . Sana tavsiyem park yatak al bende smdi aldm kizim buyudu sallama besik dar geldi mecbur park yatak aldm oglma smsi onu kullancm bence sen basta park yatak al ynede sen blrsn
Ftm-Srgn Pavlov 20182019 Ben de 33 deyim bugun hemen hemen herseyi hazir ama besik konusunda hala kararsizim
Fatmanzmgl 20182019 yanls yazmism.bi kiyftler tamm baskada bsey almadm henuz.pisik için kesinlkle Sudocrem alcm arkdsm kullndm bir kere bile pisik olmadi bebegi bnde ondan alcm inşaallah. Esimle ayryiz malesf bn annemlerde kalıyorum
20182019 Sedahatun ins hayrli zamanda gelr cnm kizimda bekledm norml olsn dye gelmedi sezryan oldm bu da sezryn mecburi😊
Pavlov 20182019 park yatak düşünüyorum ben de, herkes pratik oldugunu söylüyor. Tayin durumuda olabilir zaten bizim. Artık 3yaşında da odasını yaparız nasipse🤲🏻
Deletedmom0065 20182019 canm bende park yatak siparis ettim ama asiri kararsiz kalarak soyledim. 70×110 mu 120×60 mi sizce. Genelde 120×60 var ama derine indirince cok bogucu oluyor ben bile yatmak istemem bunda dedim geniş olsun dedim bilemedim. Boydan hemen kucuk gelir mi acaba
Deletedmom029 Gizemabc temizleme pamuğunu ıslak mendil yerine kullanıyorsun. Kaynatılıp soğumuş ılık suya pamuğu batırıp bebişin altını temizliyorsun. 😉
20182019 Gizemabc canm cok sicak olmayan suya koyuyrsun sonra sık pamugu bebegn altni temizle cunku yeni doganlar pisik olur
niliyy Fatmanzmgl sudocrem çok iyi pişik yapmıyormus kesinlikle ama içinde kimyasal olan içerikler varmıs çok önermiyorlar. Bende mustelanınkini alıcam ama ekstradan alsam mı sudocrem açıkçası bilmiyorum 🤷♀️
niliyy Bizde büyük çoğunluğu bitirdik bir mustela şampuan setimiz kaldı, göğüs pompası , kendime bir gecelik, terlik birde ateş ölçerimiz kaldı. Daha kıtafetlerini Yıkamadm. Siveno deterjan aldım netten onun gelmesini bekliyorum. 33+3 üz bizde. 11 kasım indirimlerini bekliyorum mustela ve göğüs pompası için☺️ Benimkinin de bu ara hareketleri iyice arttı ve can yakmaya başladı ☺️♥️ Bende erken gelecek diye korkmaya başladım kıyafetleri yıkasam için rahat edecek .
20182019 niliyy mustela kullanmadm cok pahali cnm ya bir yagi 70 tl fazla geldi uygna seti varsa alrmda goremedm
Deletedmom0065 niliyy gogus pompasi hangi marka bakiyorsunuz? Bende almayi dusunuyorum ama ya ihtiyacimiz olmazsa da diye de korkuyorum acikcasi
littleangel niliyy 11 Kasım indirimi nerde oluyor acaba ? 🙄 ben de henüz göğüs pompası almadım indirim varsa bekleyeyim 😁
Deletedmom0065 niliyy arkadasimda kullaniyordu bebeginde eli kolu gibiydi çok övüyordu valla onla buyuttu 3 yasina girecek kizi
20182019 Edaaks bende unibaby alicam en iyisj o ya :)e bebekte indrmdeydi emzrme sutyeni bende alcm ya gercektn normal sutyenle zoe oluyr blyrm😄
Deletedmom0065 Edaaks sampuani ben e bebegin kendi markasi olan baby&me almayi dusunuyorum içerigi temiz ve fiyati da uygun https://i.hizliresim.com/9YzRG3.png Kendinize de depend alin, Gogus ucu kremi goturun, diş fircasi ve tarak koyabilirsiniz, kapaliysaniz tülbent🤗 20182019
20182019 Pavlov oda icin erken cnm zaten sennle oldgn odada kalyr aynen bende bgn aldm katlanr 269 her yerde pahali depodayms modeli gosterdm son 1 tane kalms hemen aldk😄
Beyzanurlina 20182019 aynıyız 33+4 haftalıgız bizde 😂😍 bizimde bitti sayılır pıjama takımı alcam bide beşik hepsi hazır dolabı ütüledik yerleştırdık beklıyoruz 💕🙏🏻
20182019 Beyzanurlina bende ole aldm hepsni gelrse rahatz sknti yok ins gelmez cnm 38 kadr sabreder ins😄
Fatmanzmgl 20182019 yok kiz öyle degil Allahm korusn🙏😂 esim d.bkirda gorev yapıyor asker kendisi orda kimsemz yok bnde Ankaraya ailemin yanina geldm dgum icin yoksa çok şükür bir skntimz yok🙏😂