Sezinnur
Zorunlu sezeryan olacağım inşallah. Doktoruma sordum belden uyuşturmali mı, yoksa tam uyutmalı mı tavsiye edersiniz diye. Oda spinali tavsiye ederim dedi. Epiduralla spinal arasındaki fark ne dedim. Biri noraml doğumda diğeri sezeryanda oluyor dedi. Fakat bugün birkaç yorumda gördüm kombine tarzda yapılanlar falanda var. Kombine şekli nasıl oluyor acaba?