Nur_Nur Selamlar herkese Benim öncesinde çok soru işaretim vardı. O yüzden belki faydası olur diye burda paylaşmak istiyorum. Öncelikle bizlere yolculuğu nasip edip kolaylaştıran Allah'a şükürler olsun. Ben 33.haftamın başında iş yerimden dogum izni alıp 11 saatlik uçak yolculuğu yaptım. Istanbula vardıktan 36 saat sonra da Ankara'ya 6 saat otobüs yolculuğu yaptım. Doktorumun tavsiyelerini söyleyeyim 1.Varis çorabı (ayaktan diz üstüne kadar ve ölçünüze göre seçilmiş-sıkı olmalı) 2.Bol su içmek yol boyu 3.Arada hareket etmek Çok şükür bir sıkıntı olmadan yolculuklarım geçti😇 uçakta da otobüste de hiç utanmadan fırsat buldukça ayaklarımı bi yerlere uzattım. Ilk saatten şişmişlerdi zaten ama çok rahatsızlık vermedi. Uçakta bol su içmekten dolayı 6 kez lavoboyu ziyaret ettim😅 Selamlar
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Nur_Nur Canım sen şanslıymışsın 5-6 defa mola verip sürekli hareket ettiğim ve bol su içtiğim halde 6saatlik yolculukta rahatsızlandım ağrılarım oldu eve zor geldik:-/
Cigdem30 Nur_Nur yolda bol su icmek cok rahasiz ederki siskinlik tuvalet ihtyaci ben katliomurom bu konuda
Nur_Nur Cokokuyan_dorukusunannesi48 geçmiş olsun Siz kaçıncı haftadaydınız? normalde de benzer ağrılarınız oluyor muydu evdeyken?
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Nur_Nur Ağrılarım Olmuyordu canım.29haftalıkken yola çıkmıştım çok ağrım oldu neyse ki gittim döndüm daha da çıkmam evimden:))
Nur_Nur Cigdem30 otobüste durma imkanı yoksa öyle evet ama doktorun da özellikle söylediği tuvalete sık çıkman gerekecektir ancak mutlaka bol su içmelisin. ben böylece hareket de etmiş olursun, sakın ihmal etme dedi. gereklilik yani..