Ilkbebe Bende bir doğurayım da yazayım diye düşünüyordum hep. Sonunda bana da nasip oldu kızlar. Benim minnoş kızım bir türlü gelmek bilmedi. Ne açılma ne nişan ne su ne nişan öylece bekledik. Doktorum suni sancı ile doğum yapalım beklemeyi tavsiye etmiyorum 40 haftadan sonra dedi. 29 ekim günü için yatışım yapılacaktı. Sabah 6 da gittik hastaneye. Akşam 16.30 gibi kızım doğdu. Gider gitmez rahime bir ilaç koydular serum olarak da suni sancı başladılar . 5 cm kadar bekledik. Son kısımlarda çok yoğundu sancılar. Tabi suyumu hızlansın diye doktorum patlattı. Bu esnada hiç acı filan duymadım Sonrasında da epidural vuruldu. Epidural vurulurkende damar yolu açılması kadar acı duydum. Neyse pilates yürüme derken 10cm olduk doğumhaneye geçtik . Kızıma 2 kez kordonu dolanmış bana o an söylemediler tabi. Ikınıyorum ama gelmiyor bu sebeple yavrucak. Ebeler karnıma bastırarak destek verdiler . Böylece doğmuş oldu . Öyle güzel bir an ki kızlar. Rabbim hepinize nasip etsin. Sonu mükemmel bir his. 😍
Skn23 Ilkbebe ya ne güzel doktormuş valla ne güzel Doğum yapmışsın😁 acısız ağrısız hemde normal Doğum olmuş . Epidural işini bende konuşucam doktorumla ☺️ Hastaneye hiç açıklık sancı yokken mi gittiniz
Skn23 Ilkbebe inşallah 🙏🏻 ilk defa okudum böyle ben Sivas’ta yaşıyorum . Burda iki yengemde 40 ı geçince sancın yok açılmam yok diye mecbur Sezeryan deyip sezeryan yaptılar . Sizinki çok güzelmiş keşke Burdada yapsalar