Arkadaşlar doğum öncesi eğitim veren yere gittim benimde göğüs ucum sıfır yok yani bildiğiniz!! Asıl olan doğru emzirmekmiş .. şöyle ki... bebişlerimizi emzirirken eski usul yani annelerimizin tuttuğu gibi makas şeklinde memişimizi tutmayacağız alttan kavrayarak işaret ve başparmağımızı alarak C şeklinde tutacakmışız ve uclarının yara olmaması için kahverengi halkamız varya göğsümüzde onu kopmle ağzına almasını sağlamamız gerekşyormuş ve son olarakta bebişleri memeden ayırırken bebişinizin çenesinden kendinizden ise memenizi iterek hafifçe itmeniz gerekiyormuş.... inşaallah anlatabilmişimdir yazılı olarak ... he birde bebişiniz memeyi emerken şapur şupur ses gelmeyecekmiş hem bebişinizde gaz problemine neden oluyor hede meme ucunuz yara almış oluyormuş..