Masalimsi Selam kizlar gebeligim 24+6 dayken 27+6 olarak gozukuyor ultrasonda bu sorun mudur doktor gelisimi iyi dedi ama ilk gebeligim basina gelem varmi
CerenAkbulut Masalimsi korkutmak istemem, tamamen doktorumun söylediği. 2 haftayı geçmediği sürece sorun yok demişti, sizinki neredeyse 3 haftalık bir fark. Gelişimi ilerideyse şekere falan bakarlar, şekerinize baktılar mı?
Se19 Masalimsi benim 2bucuk hafta ondeydi en son. Doktorum sekerime bakmak istedi cikmayinca bebegin kendi iriligi dedi. Olumsuz bir seyden bahsetmedi yani
Se19 Masalimsi sekerin seviyesini bilmiyorum tabi ama insulin fln vermediyse diyetle hallolabilecek bir seydir. Sakin uzulmeyin
Masalimsi Se19 henuz baslangicmis seker riskin var diyete basla dedi ilac vs bisey vermedi cok sukur ama genede insan uzuluyor tabi allah dha buyuk dert vermesin insallah ki binsorun olmadan atlataym durumu