Mart_annesi kac haftalıksın bilmiyrum ama senelerdir özel bölge için ağdaya gidiyorum . hamileliğimde dahil , yalan değil acıyo ama dayanılmıcak gibi birşey değil. kendini hiç kasma derin nefes al çekerken. ağda bitince acısıda bitiyo. 7-8 dk dişini sıkarsın bence. 35. haftadayım hatta dün gittim neden bilmiyorum özel bölgem uyuşuk gibiydi böyle.acıdı ama öldürmedi bu sefer 😬 bide büyüüük rahatlık yaptır 1 ay önüne bakmazsın 😬 alıştığın zamanda hep yaptırcaksın emin ol .