MelekAkgnr 10 haftalık gebeyim dün bi kanama geçirdim uyuşmazlıktan kaynaklı olduğu söylenip aşı vuruldum. Ama hala çamurumsu kanamam var böyle bir durum yaşayan var mı ?
Hapyyli10 Canım düşük iğnesi vurul bence progestan yani her kanama bir düşük tehdidir sonucta önlem almadımı doktorun ve korkma o haftalarda benımde kamam oldu çamurda deik kırmızı kırmızı kanadım ama çok şükür proloton depot iğne kanamamı hemen kesıyordu
MelekAkgnr Hapyyli10 vuruluyorum canım 15. Deyim ama hala azcık yürüsem kanamam oluyor benımde baya oluyor insan korkuyor işte 😞
Menekse_92 Senin haftalarında benimde oldu progestan hap ve iğnesini verdi doktorum. Hapı fitil gibi kullanırsan daha çok faydasını görürsün. Benim 1 haftada bitti kanamam. Birde biraz yatıp dinlenmen gerek. Ne kadar çok kendine dikkat edersen o kadar faydasını görürsün.