Esil35 Biz doğduk teyzeleer. Rabbim tüm annelere bugunu yasatsin olmayanlarada tez zamanda evlat sahibi olmayi nasip etsin inşallah. Bizim hikayemiz yorucu. Kanama yasayanlarada umut olsun . 8 haftalikken ciddi bi kanama yasadim hemde ole boyle degil parcalar düsürdüm ve bebegim kesin gitti dedim ve cesaretimi toplayip camasirama dahi bakamadim. Allaha sükürler olsun ki bebeğim duruyordu. 40 gün hastanede yattim bu kırk günde her gün igne ve toplamda 80 kilo serum kullandigim ilaclara bagli karaciger enzimlerim yukseldi ve doktor ilaci kesmek zorunda kaldi. Ustelik hematom gittikce buyuyordu rahimde . Doktorum eger saglikliysa yasicak degilse kaybederiz dedi . 40 gün sadece tuvalete kalktim evdede hic kalkmadim dogumuma kadar ve esimin meslegi geregi bu dokuz ay sureci ayri gecirdik kanama yasayan anneler disinizi sıkın ve kalkmayin bol su tuketin. Herneyse 31 ekim gecesi asiri kasilmalar yasadim bel agrim oldu sabahina doktora gittim 1 cm acilmam ve yumusamam vardi fskat bebegimin hareketleri yoktu hemen sezeryana alindim 37+1 de ustelik aksilik ya doktorumda kongredeydi o an olan doktora guvenmek zorundaydim epidural oldum acili bisey gercekten degilmis asil aci dogum sonrasi agrilar ilk yuruyusumde agridan bayilmisim agri kesiciye alerjimden dolayi iyi bi agri kesici kullanamiyorum ve oldukca zor geciyor . Hepinize dua ettim. Sizlerde bana dua edin agrilarimdan bir an once kurtulayim
Esil35 rks tabiki yardimci olcaksa detaylida anlatirim cogu seyi anlatamak istemedim arkadaslarimin gozu korkmasin diye
rks Esil35 hayır hayır böyle de yeterli siz sadece eğitim durumu, yaş ve doğum yaptığınız tarihi söyleyin yeterli. Çok teşekkür ederimmm