__birafitap__ bak ben 3 kere test yaptın negatif çıktı hepsi ardından 2 gün geçti 2 tane yaptım adetim 10 geçmişti negatif çıktı dedim heralde stresten olmuyor gene 2 gün bekledim eşimin ölmüş babası rüyamda bende görseydim siye ağlıyordu hemen eczaneden test aldım çok belirgin çizgi çoktu 4 haftalıkmış yavrum şuna 5+4 adetinin 10 geçmesini bekle o sıra ağır kaldırma sonra gene test yap