ZehraSavasir merhaba , ben de ikiz gebeyim. Bir bebegim icin bobrek genisligi var dedi doktor , detayli ultrasonda genis ölçüldü bobrek ama ben Nifty test yaptırmıştım o yuzden icin rahat olsun dedi. Sahiden de 2 hafta sonra normal ölçüldü. Normale döndü yani. Yine bobrekle alakali bir durum oldugu icin yazdim. Umarim icin ferahlamistir 🙏