35Ayse35 canım dogum ücreti 3000tl hem sezeryen hem normal . Epidural +500 ama ocakta sanırım zam gelicek ve zam dıyelim ocagın 15inde geldi subat 15e kadar dogum olursa eski fıyattan değerlendiriyorlarmış . Ikılı test 265tl yanlıs hatırlamıyorsam .4lü testte aynı ücret ve ayrıntılıda 400tl 😍