Htcakn Yanlış anlamayın lütfen ama Böyle şeyler sorduğunuz zaman burda 28. Haftayı görmek için gün sayanlar adına şahsım adına da üzülüyorum postunuzu gördüklerinde eminim ki özenerek ve üzülerek okuyorlar 😔 36. Haftadan sonra herhangi bir risk olmadığını doktorunuzun size bildirmiş olması gerekirdi hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 🤗