gonulgrgzgdk Kızlar 3 yaşında oglum var sonrası bir düşük yaptım şimdide 8 haftalık hamileyim oğlumda hamilelik şekeri vardı 175 di acaba tekrar olur mu hamilelikte..yasayan var mı bu durumu?
07052019 gonulgrgzgdk genelde tekrarlıyor diye biliyorum. Çünkü ilk gebelikte yaşayanlar 2.de de yaşadılar çevremde hep. Ne olur ne olmaz dikkat etmekte fayda var
gonulgrgzgdk Selmanur doktora sorduğumda olabilir yine dedi yediklerine dikkat et falan da acaba tekrarlayan oldu mu diye merak ettim 😊