bsrshn1215 Dr tarafından hesaplanan doğum tarihine göre izin alıyoruz ama d o tarihte doğum olmayacak bu gün de dogum gerçekleşmez ise 🥺ve 40 haftayı geçti doğum izninin durumu ne alıyor doğum sonrasından 8 haftalık olan süreçten mi gidiyor yoksa geçmişte olsa doğum yapılan tarihten mi başlıyor, yardımcı olursanız sevinirim
Demirleblebi bsrshn1215 toplamda doğum öncesi sonrası 16 hafta izniniz oluyor. 37. Haftaya kadar isterseniz çalışabilir ve izni doğum sonrasına aktarabilirsiniz ama 37’den sonra çalışmak yasak. Doğumunuz gerçekleştiği tarihten sonra hesabınıza paranız yatıyor.
bsrshn1215 Sweetblonde88 32 de ayrıldım 16 olduğunu biliyorum ama doğum öncesi ola. 8 haftayı kullandim ve suan günüm geçiyor doğum sonu olan 8 haftadan mı kullanacağım yoksa rapor falan mi doğum sonu olan 8 hafta doğumdan sonra mi başlar
Ati22 32 haftada yasal olarak hakkınız başlıyor eğer kullanmak istemiyorsanız 37kadar çalışabilirsiniz ama 37sonra calisilmiyor. Ne zaman doğar bilinmez ama siz 37den sonra çalışmasının yasal olarak olmuyor benim bildiğim
Sweetblonde88 bsrshn1215 diğer 8 hafta dogum raporuyla başlar diye düşünüyorum. O aradaki süre için bir fikrim yok. En iyi sgk dan öğrenirsiniz.