DEF doktorum bana ağrın olabilir kanama olmadığı sürece korkmana gerek yok demişti yani bilemiyorum canım bunu en iyi doktorun bilebilir rahim genişliyor ondan da olabilir üşütmüşte olabilirsin idrar yollarında anfeksyon varsa o da yanlara vurur her şey olabilir yani benimde çok saçma belki o haftalarda kaburgalarımda baskı hissi ağrı oluyordu çok kafana takıp stres yapma canım ara sor bekleyemiyorsan