Sevdaknk
Selam arkadaşlar aranızda magnezyum olarak magosit kullanan var mı?
Ben normalde ostecare kullanıyordum. Fakat artık hamileliğimin son haftaları olduğundan devletin karsiladışı bir magnezyum talep ettim sağlık ocağından. Magosit yazdı ama şimdi değişikliğe gidecegimden emin olamadım
Ebrarrr___
Ben Özel hastaneye gidiyorum ama üçüncü ayımdan beri magosit kullanıyorum bi sıkıntım yok
Mlsldy
Bende magosit kullanıyorum 21 haftalığım bir sıkıntı yok