zengooo kizlar benim haftaya transferim var estrofem vajinal progestan ve prolutex igne kullaniuorum karindan.kasigimda agri var normalmi acaba
SecilM zengooo normaldir bence. Kasıkta şişme gerilme oldu benim. Taze transfer mi sizin? Ben yumurtalar toplanana kadar ve trasnfere kadar afedersiniz gaz şişkinliği gibiydi karnım. Bazen ağrı olabiliyordu.