Ileyda_12 canm benim öncelikle bebeğin için çok üzüldüm allahım Bi daha böyle Bi acı yasatmasın sana ama su acıdan düşün belki düşmeseydi kürtaj olmasaydı belki senin sağlığına da zarar verecekti rabbim herşeyi dengeliyor.. Ve şu açıdan bakmanı istiyorum bebeğin olmuş Bi kere kötü de sonuçlanmış olsa Bi problemin yok hamile kalman için bir daha olur inş ve sımsıkı tutunur sana 💕 benim de 2 yıldır bebeğim olmuyor her ay Bi ümit diyorum ve her ay hüsran ve 10 ay öncesinde o kadar çok istiyordum ki resmen evren dalga gecer gibi basımı cevirdiğim her tanıdığım arkadasım hamile zırıl zırıl zırladım 1 ay boyunca hergün noldu biliyor musun hiç problemim yokken hormonlarım fırladı bu nedemek bebeğe engel demek ha rabbim isterse hiç bişey engel olamaz o ayrı ama strese giripte vucüt dengeni bozma sakın ben çok pişmanım