Taneminci
Uygun fiyatlı ve iyi bir mama önerisi olan var mı ?
bebegineasikanne
Ben humana yı öneririm canım. aylardır kullanıyoruz hiç sorun yaşamadım. genelde bize hemen gaz sorunu yapar mamalar ama bu sefer yapmadı. bağışıklık sistemimiz filan gayet iyi. Fiyatı da piyasaya göre normal. ucuza gidip kötü kötü mamalar kullanma humana çok pahalı değil zaten
turker_meryem_yavuz
Aynen humana yı bende kullanıyorum fiyatı uygun bence ayrıca çok da sağlıklı diye biliyorum. çitflikte direk geliyormuş hiç kontrol noktalarından geçmeden ki bu taze olmasını sağlıyor. benim için her şeyden önce sağlık geliyor zaten.