Pinar62 mrs Çubuk kraker iyi gelir diye biliyorum bulantiya ☺️ Umarım sorunsuz atlatırsın doktora sordunmu ne önerdi aynı haftadamiyiz ?
mrs Pinar62 6 haftalığız çubukta işe yaramıyorum malesef bakalım haftaya doktor randevum var o zaman sorucam inş geçer
Pinar62 hndgkct Ben hiçbir şey yaşamıyorum çok ara ara sabah bulantım oluyor ama kusma olmuyor☺️ Aynı haftamiyiz canım?
Pinar62 hndgkct Ben hiçbir şey yaşamıyorum çok ara ara sabah bulantım oluyor ama kusma olmuyor☺️ Aynı haftamiyiz canım?
hndgkct Pinar62 bende öyle işte aynı sizin gibiyim ara ara mide bulantısı okadar sanki hamile değilmişim gibi😊 aynen ben 7+1 deyim canım🙏
anneadayi06 Pinar62 7+2 mide bulantım çok var. Hap kullanıyorum prilam dr. Ancak o hafifletiyor ama yine de mutfağa giremiyorum