gogonur mehmet ağarın özel klinik cnm ayrıca eskiden iyiydi sonradan pek takmamaya başladı yani sırf para peşinde adam ben lotusta veysel toprak vardı ona gidiyordum adam çok çok iyiydi maalesef 1 ay önce vanda bi hastaneye gitti bnmde son haftalarım mecburen metrolife de bülent sezgin var ona gidiyorum pek memnun değilim açıkcası dedigim son haftalarım olduıgu içşn acilen ona gittim gülnur çiftçi iyi metrolife de bide şanmed de hüseyin görmüş var oda iyi diyolar ama hastane olarak şanmed hem kalabalık hem temiz değil ama ben gülnur hocayı tavsiye ederm😊