Kevser_29 Esraaslan hamile kalmak icin degil hamile kaldiktan sonra kullaniliyo duye bimiyorum benden 2 aylikken falan koyu lekeler gelmisti doktorum bunu vermisti bana 10 gun kadar kullanmistim somra toparlanmistim cok sukur tekrari gelen lekeler az da olsa dusuk riskiymis cunku
Tubasim Esraaslan bana da aşılama yapıldığı gün verecekmiş öyle dedi doktorum. Şimdiden başlasam mı progesteronum hep düşük cıkıyor dedim, eğer şimdi başlarsan yumurtlamaya ters tepki eder dedi. Önce çatlayacak yumurta sonra başlicaz dedi
minik_kalp_ Esraaslan ben de düşük tehdidi için kullanmıştım acaba siz enfeksiyon iÇin mi kullanacaksınız ki ?
pyrzmom Esraaslan bn kullandım canım catlatma iğnesi sonradında başladım sabah 1 aksam 2 kere bebeğin tutunması ve rahim duvarı kalınlassın düşük olmasın die vermişti hamile kaldım o ay🙃
Esraaslan Esraslc aslinda bende öyle diye biliyorum ama banda hamile kalmak icin verdi progestan 400 mg benimki sizinki kaç
Nasippp Esraaslan hiç mi gebelik olmadı 5 senedir. Her hangi bir yumurta takibi çatlatma iğnesi falan gibi bir tedavi uygulanmadı mı?
Momof2child Hamilr kaldikdan sora duydum ben . Amma progesteron igne duydum ki yumurta gelisimine yardm ediyor