Seyda66 cuma günü evde suyum geldi ve hastanenin yolunu tuttuk canım gittiğimde 2 cm acilmam vardı ama benim ikinci doğumum o yüzden biraz daha kolay oldu diyebilirim. Alttan muayene ve ultrasonla muayene edip yatış verdiler çünkü suyum gelmişti. Durumunuza göre ya sancı odasında yada direk yataklı normal hasta odalarda size yatış veriyorlar. Ben sancı odasına alındım direk sanırım suyum geldiği için nstye baglandım 10 dk da bir hafif belden gelen sancilarim başladı daha sonra 5 dkya indi ve biraz nstyi çıkartıp yataktan kalkıp yürüyerek sancı mı çekmek istedim bir dahada beni görene kadar ebenin geri yatağıma donmedim😁 çünkü yatarak sancı çekmesi çok zor ama nstyi çıkartarakta bebeğinin sancılarını göremiyorsun bu sana ve o an izin vermelerine kalmış. Bu Arada kendi sancim bunlar suni sancı takmadılar. Koridorda git gel sandım geldikçe yere çömeldim kalktım can havliyle bu doğum kanalına daha iyi girmesini sağladı sanırım biraz daha sancılar siklasinca artık yatağıma gittim nstye baglicakken acilmama bakar misiniz dedim bir baskı hissediyodum kakan gelirde yapmak istersin gibi bi baktılar 2 cm 8 cm olmuş biraz daha bekleyip ebeler elleriyle muayene ettikten sonra doğumhaneye alındım çatala yani sancin geldikçe uzun ve kuvvetli ikinmayla cataldaki süren çok kısa sürer ve bebeğini kucağına alırsın bende 2.olduğu için tecrübeli olduğum için uzun soluklu ve çok güçlü ikindim ve doğdu bebeğim sonra plasentabin çıkmasını bekledik oda balık gibi kaydı gitti sonrası dikiş ve rahim toparlaması için bir serum takiyolar onun bitmesi sonra tekerlekli sandalyeye oturup odana doğru gidiyorsun işte bu❤ dicegim su ki ebeler çalışanlar asistanlar bu sancıları cekerken sana iyi davranıyorlar benim içinde önemli olan doğum anındaki davranışları zaten. Sizede hayırlı doğumlar dilerim şimdiden