Mucizemmm00 12+1 olduk 🥰
Akıntıyı bende dün farkettm umarım normal bişeydir..
Göğüs hassasiyetine de sanırım alıştım artık ağır gelmiyolar🤦♀️
Kuyruk sokumunda ağrı hissediyorum son 2 haftadır falan onun dışında bence rutin herşey.
Yarın 2li testin sonucunu alacağım ultrasonda normaldi bakalım kan sonucumuz nasıl çıktı inşallah kanda da bi aksilik olmaz.🙏