Kizlar sabah 9.30 ta doguma girdim 7 dakika sonra kızım ı aldi dr 10 da da ben çıktım spinal enstesi oldum bebegim 38+2de 3.500 kg 51 cm doğdu sütüm de geldi cok şükür sağlıklı maaşallah iyiki spinal sezeryan olmuşum herkese tavsiye ediyorum ne bir ağrım oldu ne bir sıkıntım ameliyattan çıktım 2 saat sonra sonrayi cikarttirdim uyuşukluk geçti cnki ve yürüdüm hastenede gezdm oturdum kızım gamzeli oldu tek tarafli gamzesi var cok mutluyum rabbim herkesin yavrusunu sağlıklı bir şekilde kucağına almayi nasib etsin ❤❤❤